Strefa klienta
Pomoc techniczna i systemy SaaS Devcomm ICT
Pomoc techniczna i systemy SaaS Devcomm ICT
W celu zapewnienia usługi wsparcia zdalnego udostępniamy naszym klientom dedykowane, efektywne narzędzie zapewniające:
Aplikacja nie wymaga instalacji ani żadnej konfiguracji (otwierania dodatkowych portów w firewallu czy wykorzystania VPN). Po prostu należy uruchomić pobrany plik i zezwolić na zdalny dostęp działu wsparcia klienta Devcomm ICT (tel. 81 565 77 00).
Aby zagwarantować niezbędną koordynację zgłoszeń serwisowych klientów, udostępniamy naszym klientom dedykowaną platformę zapewniającą obsługę i dokumentację zgłoszeń serwisowych oraz dostęp do bazy wiedzy związanej z systemami Devcomm ICT.
W razie potrzeby zapraszamy do kontaktu telefonicznego:
System Obrady Online jest wyposażony w mechanizm generowania automatycznej transkrypcji tekstowej do plików multimedialnych. W celu dokonania korekt transkrypcji proponujemy wykorzystanie wygodnego edytora plików VTT – link poniżej.
System Obrady Online umożliwia łatwą integrację z systemami BIP oraz ze stronami internetowymi jednostek. W skład systemu wchodzą dwa moduły:
W przypadku pytań dotyczących działania systemów zachęcamy do kontaktu pod nr telefonu: 81 565 77 05.
W celu zapewnienia usługi wsparcia zdalnego udostępniamy naszym klientom dedykowane, efektywne narzędzie zapewniające:
Aplikacja nie wymaga instalacji ani żadnej konfiguracji (otwierania dodatkowych portów w firewallu czy wykorzystania VPN). Po prostu należy uruchomić pobrany plik i zezwolić na zdalny dostęp działu wsparcia klienta Devcomm ICT (tel. 81 565 77 02).
Aby zagwarantować niezbędną koordynację zgłoszeń serwisowych klientów, udostępniamy naszym klientom dedykowaną platformę zapewniającą obsługę i dokumentację zgłoszeń serwisowych oraz dostęp do bazy wiedzy związanej z systemami Devcomm ICT.
W razie potrzeby zapraszamy do kontaktu telefonicznego: