Pomoc techniczna online

W celu zapewnienia usługi wsparcia zdalnego udostępniamy naszym klientom dedykowane, efektywne narzędzie zpewniające:

  • szybkie i bezpieczne nawiązanie zdalnego połączenia z działem wsparcia klienta Devcomm ICT,
  • udzielenie pomocy użytkownikowi bezpośrednio w jego środowisku pracy,
  • możliwość błyskawicznej, bezpiecznej wymiany plików pomiędzy Devcomm ICT a klientem.

Aplikacja nie wymaga instalacji ani żadnej konfiguracji (otwierania dodatkowych portów w firewallu czy wykorzystania VPN). Po prostu należy uruchomić pobrany plik i zezwolić na zdalny dostęp działu wsparcia klienta Devcomm ICT (tel. 81 565 77 02).

pobierz aplikację

System HelpDesk

Aby zagwarantować niezbędną koordynację zgłoszeń serwisowych klientów, uodstępniamy naszym klientom dedykowaną platformę zapewniającą obsługę i dokumentację zgłoszeń serwisowych oraz dostęp do bazy wiedzy związanej z systemami Devcomm ICT.

W razie potrzeby zapraszamy do kontaktu telefonicznego:

  • 81 565 77 00 (kom. 798 234 398)– centrala, podpis elektroniczny,
  • 81 565 77 02 – obieg dokumentów,
  • 81 565 77 03 – raporty BI,
  • 81 565 77 04 – Obrady Online,
  • 81 565 77 05 – portale i systemy online.
Zaloguj się do HelpDesk