Pomoc techniczna online
W celu zapewnienia usługi wsparcia zdalnego udostępniamy naszym klientom dedykowane, efektywne narzędzie zpewniające:
- szybkie i bezpieczne nawiązanie zdalnego połączenia z działem wsparcia klienta Devcomm ICT,
- udzielenie pomocy użytkownikowi bezpośrednio w jego środowisku pracy,
- możliwość błyskawicznej, bezpiecznej wymiany plików pomiędzy Devcomm ICT a klientem.
Aplikacja nie wymaga instalacji ani żadnej konfiguracji (otwierania dodatkowych portów w firewallu czy wykorzystania VPN). Po prostu należy uruchomić pobrany plik i zezwolić na zdalny dostęp działu wsparcia klienta Devcomm ICT (tel. 81 565 77 02).
System HelpDesk
Aby zagwarantować niezbędną koordynację zgłoszeń serwisowych klientów, uodstępniamy naszym klientom dedykowaną platformę zapewniającą obsługę i dokumentację zgłoszeń serwisowych oraz dostęp do bazy wiedzy związanej z systemami Devcomm ICT.
W razie potrzeby zapraszamy do kontaktu telefonicznego:
- 81 565 77 00 (kom. 798 234 398)– centrala, podpis elektroniczny,
- 81 565 77 02 – obieg dokumentów,
- 81 565 77 03 – raporty BI,
- 81 565 77 04 – Obrady Online,
- 81 565 77 05 – portale i systemy online.